— En blogg om toaletter, urin, avföring och annat relaterat.

Fredag 090827 kl 19.17-20.47: Debaser




Kärlek finns överallt, om än på litet olika sätt. Se bara på toalettpappershållarna på den övre bilden. Jag vet inte om de är vänner eller älskande, men sicken närvaro, vilket vackert möte! Den undre bilden med budskapet "Säg förlåt innan det är för sent" är naturlig fortsättning på sensommarens tema av kärlek, uppskattning och förståelse. Malmöfestivalen hade sin underbara slogan "Du kanske hatar mig men jag älskar alltid dig". Min yogalärare manar alltid till en "Attitude of Gratitude" och fina J sysslar med "Loving-kindness". Och slutligen, såsom min ex-kollega T menade att vår gemensamma älskade/-re B skulle ha uttryckt det: "Bara för att man vill ligga behöver man ju inte bli ihop". Jag tror att det kommer bli en bra höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar