— En blogg om toaletter, urin, avföring och annat relaterat.

Okej, då kör vi

Jag har väntat tillräckligt länge nu. För varje dag, vecka och månad som går samlas fler och fler toalettbilder på min hårddisk. Jag kan inte leva såhär längre. Det finns så mycket skönhet och fulhet som behöver visas upp för världen. Någon gång måste jag sätta igång, och det kan lika gärna vara nu. Kanske ser jag till att lägga upp något album med historiska bilder på Flickr eller dylikt. Just nu känns det dock mest angeläget att denna blogg äntligen kommer till liv. Okej, då kör vi.

2 kommentarer:

  1. Jaaa! Äntligen en toablogg! Det här med att tjejer alltid går två på toa, det har ju sina anledningar, sååå himla mysigt, och nu har du gjort denna kvinnliga rit tillgänglig för hela mänskligheten! Stort! Det är du och Obama som är mina två idoler för tillfället!!! KRAMAR! från Helena som bor på ön där till och med fåglarna piiiper nasalt men som i sinom tid kommer att bo på möllan och gå på toa i folkets park varje lördag

    SvaraRadera
  2. Åh, ditt kommenterande glädjer mig ofantligt! Jag tänker på dig åtminstone en liten stund typ varje dag. Vill ju höra hur du har det där på ön. Jag har besök hela denna vecka och helgen är också ganska kaotisk, men hittar jag en lucka slår jag dig en pling. Annars hör jag av mig nästa vecka istället. Det är underbart att min stads offentliga toaletter gjort sådant gott intryck på dig, det bådar gott inför framtiden!

    SvaraRadera