— En blogg om toaletter, urin, avföring och annat relaterat.

Fredag 091218 kl 22.35 - 23.52: På Besök




På väg från glögg hos ex-kollegor till J:s födelsedagsdrink på Tempo hittade jag en plånbok på cykelbanan. Med Eniros hjälp lokaliserade jag en person vid namn J. J hade jobbat 16 timmar i snöjouren och orkade därför inte mötas upp för att få tillbaka plånboken direkt. Hursomhelst ringde han upp igen litet sensare och var då nyfiken på varifrån jag kom, vad som fört mig till stan etc. och jag fick känslan att han trodde att det var ödet som fört oss samman. Lagom bryskt förde jag tillbaka konversationen till ämnet för att göra klart att jag inte är intresserad av att ligga med honom. J tog budskapet bra och även om han kanske ännu inte hittat kärleken har han åtminstone sin plånbok. Jag gillar J. Jag gillar också tomten och ville redan som barn bli tomte som stor. Jag blev därför störtförtjust när jag fick prova tomteskägget som A-M hade med sig till På Besök. Jag klär så oerhört bra i tomteskägg och det var ett sant ocn riktigt stort nöje att gå på toa som tomte.

2 kommentarer:

  1. Detta fotot är häftigast, du är ju här tomte och du sitter på cascaden! Visst är den skön att sitta på? ^^

    SvaraRadera
  2. Var är du? Det är ju helt dött på bloggen!

    SvaraRadera