— En blogg om toaletter, urin, avföring och annat relaterat.

Fredag 100205 kl 18.06: Filmstaden Entré



Fan. Jag har satt ett relativt stort värde vid att aldrig ha bevärdigat Malmös nya vedervärdiga köpcentrum med ett besök. Jag har till och med uttryckt att jag haft för avsikt att aldrig gå dit. Nu är det kört. Fan. Eftersom filmen "Where the Wild Things Are" enbart visas där hade jag liksom inga alternativ och tog därför med mig J & T till den tidiga fredagsvisningen. Fan. Alltså filmen var ju helbra, så jag ångrar inte på något vis besöket, men det känns ändå litet snopet. Nu har jag ju liksom ingen anledning att inte gå dit längre. Fast å andra sidan har jag ju i och ingen anleding att gå dit igen heller, så det är ju onödigt att gnälla! Ja, jag är glad över att i gott sällskap ha fått se en bra film som innehöll våldsamma förväxta fantasimjukdjur och vuxen relationsproblematik ackopanjerat av ett helbra soundtrack med Karen O and the Kids! Yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar