— En blogg om toaletter, urin, avföring och annat relaterat.

Lördag 091010 kl 20.46-23.16: På Besök





Som avlut på en riktigt bra födelsedag äts det middag På besök. Jag tog en del toalettbilder och tanken var att det skulle bli en svit med olika kroppsdelar. Ovan visas två (överkäkens tandrad samt lillfinger). För den som inte vet vad det menas med att ge någon lillfingret kan jag upplysa om att det betyder "Stick från stan!" på raggarspråk (en mildare förolämpning än långfingrets "Har du ingen Cadillac?"), det lärde jag mig som barn. På sista bilden debuterar T i toalettbildssammanhang.

2 kommentarer:

  1. Den här bloggen lägger jag definitivt bland mina favoriter. Underbart att få ta del av dina upplevelser och fantastiska fotografier.

    Kram från en främling

    SvaraRadera
  2. Härligt! Jag älskar ju främlingar! :D

    SvaraRadera