— En blogg om toaletter, urin, avföring och annat relaterat.

Lördag 091024 kl 00.11: Norbergsgatan



När jag skulle kissa på Singsang-studions tak upptäckte jag den finaste silhuetten på länge. Jag var därför tvungen att springa och hämta K för att hon skulle kunna ta en bild. Det var bråttom, bråttom eftersom min blåsa tryckte på mitt under pågående spelning. Kvällen erbjud två riktigt bra artister, MAG och Legendary Pink Dots. Dessutom var det inte alls dumt att få tillfälle att besöka Sofielunds industriområde, en del av Malmö som jag vistas alltför litet i. Det var en riktigt njutbar promenad dit och en mycket uppfriskande cykeltur hem. Luften var så ovanligt skön och lugnande. Den var fuktig men inte kall, tung men inte nedtyngande.

P.S. På grund av oskärpa uteblir tyvärr en fin bild av när K kissar bakom en bil på Kopparbergsgatan på ditvägen. Det är nåt speciellt med industriområden efter mörkrets inbrott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar