— En blogg om toaletter, urin, avföring och annat relaterat.

Lördag 100717 kl 23.04 - Söndag 100718 kl 03.21: Ferropolis




Det är festivalens andra dag och eftersom jag har ett band om halsen är alla toaletter jag besöker fräscha och försedda med toalettpapper. Det är ju visserligen skönt, men utan nersölade bajamajor är känslan inte lika mycket festival. Under kvällens sista och bästa spelning med Moderat pissar dock andra friskt intill stängslet på vanligt förekommande festivalvis. Inget ont om just dessa muntra Jungs, men överlag avskyr jag alla dessa snoppersoner som uppfostrats till sån bekvämlighet att de, trots att de skäms bort med pissoarer, inte förväntas göra sig större besvär en att maka sig en meter eller två innan de kastar sin urin. Vafan, jag vill också kissa på gator och träd, stolpar och staket, så att det stänker ned förbipasserande och bildar rännilar som pajjar folks nya sneakers och slippa tvätta händerna innan jag förser mig ur omgivningens snackspåsar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar