— En blogg om toaletter, urin, avföring och annat relaterat.

Fredag 100702 kl 00.21: Festsaal Kreuzberg



Även fast jag ilar hem från träningen och duschar supersnabbt för att sen återigen korsa Skalitzer Strasse mot Festsaal Kreuzberg så lyckas jag ändå missa Moon Duo, kvällens första speling, sånår som på tio sekunder. Jag hinner i allfall se Wooden Shjips som jag tyckte var riktigt bra sist när jag såg dem på Malmöfestivalen ifjol. De var nog bra den här gången också, men för att vara ärlig så längtade jag mest efter att spelningen skulle ta slut eftersom mina ben var sjukt trötta efter en veckas intensivt rullande. Vid extranummret paller jag verkligen inte att stå upp längre, så jag passar på att gå på toaletten för att få sitta ned några sekunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar